דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תנאים להצלחה בשיווק רשתי 

מאת    [ 18/11/2008 ]

מילים במאמר: 814   [ נצפה 2174 פעמים ]


נוהגים לומר ששיווק רשתי מתאים לכל אחד אבל לא כל אחד מתאים לשיווק רשתי.

בדקות הקרובות נבחן חלק מהתנאים להצלחה בשיווק רשתי ולמי שיווק רשתי מתאים.

בסוף הקריאה תוכל/י להקשיב לשיח הפנימי שיתחיל בתוכך ולגלות מה המחשבות והתחושות שלך ביחס לעסק בתעשיית השיווק הרשתי.

תנאים להצלחה בשיווק רשתי

בשר"ש (שיווק רב-שכבתי) כמו בכל עסק, נדרשת בשנה הראשונה השקעת עבודה. כמה? תלוי בגודל ההכנסה העתידית אליה אתם שואפים להגיע.
ככל שתשאפו להכנסה גדולה יותר כך תדרשו להשקיע שעות רבות יותר.

להבדיל מעסק סטנדרטי בו עובדים בשנה הראשונה קשה וככל שמרוויחים יותר והיקף העסקאות גדל - נדרשים להגדיל את העסק ולהשקיע יותר ויותר זמן בניהול, במלאי, בעובדים, גביה, משלוחים וכו... (נשמע מוכר?),בשיווק מרושת, ככל שמצליחים יותר, נדרשים לשעות עבודה מועטות יותר.
לרוב, שעות אלה יוקדשו לתמיכה ולהשראה לדורות החדשים.  

ההצלחה בשיווק רשתי מותנית בעשיית סדרת פעולות פשוטות, בעקביות ובהתמדה לאורך זמן.

המשמעות היא שהאנשים שעושים את זה בגדול בשיווק רשתי פתחו את המסע שלהם עם מידה גדולה של נחישות, עקביות ורצון בלתי מתפשר להצליח ולשנות לעצמם את החיים.

האם את/ה יכול להעיד על עצמך שיש בך את האיכויות האלה?

נדרשת נכונות לחולל שינוי בחיים: 'כדי לראות את הנוף צריך לעיתים לעלות על ההר'.

העיסוק בשיווק רשתי לרוב מתחיל במקביל לעיסוק במשרות המסורתיות.
מאחר ושעות היממה מוגבלות בעבור כל בני האדם ואין מה לעשות לגבי העובדה שעל שינה אי אפשר לוותר לאורך זמן - רבים מן האנשים חיים בחוויה שאין להם זמן פנוי.

הצלחה בשר"ש בטווח הארוך מבטיחה יצירת שפע זמן פנוי. לשם כך, יש להקריב מן הזמן ' שאיננו' לטובת הקמת העסק ובנייתו.
לשם כך יש לשנות את סדרי העדיפויות בחיים.

האם חישבת לאחרונה את כמות השעות שאת/ה מעביר/ה מול הטלויזיה? ומה אם השעות האלה היו מייצרות לך בסיס להכנסה עתידית פאסיבית?

אמונה.
האמונות שאנחנו מחזיקים הן שבונות אותנו והן שהורסות אותנו, הן שנמצאות בבסיסן של ההתנהגויות שלנו ובבסיסן של המחשבות שלנו.
אמונה חיובית בהצלחה מביאה הצלחה. ספקנות, הססנות, פחדים - כל אלה מרחיקים את ההצלחה.

האם את/ה אדם מאמין? בעצמך? ביכולות שלך ללמוד? בזכות שמגיע לך לחיות את החיים שאת/ה רוצה?

למי לא מתאים שיווק רשתי ?
רק את/ה יודע/ת אם את/ה מתאימ/ה לשר"ש והאם השר"ש מתאים לכם.
אם יש לכם הזדמנות להצטרף לאחת החברות העובדות בשיטה ואתם מתקשים להחליט, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: 

האם אתה חושב  שאין סיכוי שכולם מרוויחים?
אם טרם שוכנעת שהמודל העסקי שמונח ביסוד השיווק הרשתי הוגן ומבריק כנראה שאין לך מה לחפש שם.
אם את/ה ממילא זרוע/ה בספקות, החיזוקים השליליים שתקבלו (ותקבלו) מהספקנים שסביבכם ירפו את ידיכם כבר בהתחלה. עדיף לוותר. 

האם אתה זקוק לבוס שיניע אתכם?
אם את/ה זקוק/ה למישהו שיציב לך יעדים ואתגרים, יבדוק אם עמדת בהם וינהל אותך - זה לא המקום. אם יש לך מוטיבציה גבוהה להצליח בכל מה שאת/ה עושה, את/ה עוש/ה בקרה עצמית ללמידה והתפתחות ומאמין/ה בעצמך - שיווק רשתי עשוי להתאים לך מאוד.

האם בלי משכורת חודשית אתה מרגיש חסר ביטחון?
בשיווק רשתי אין משכורת. מרוויחים בהתאם לביצועים בשטח. אם המשפט הזה נשמע לך מאיים או מתכון בטוח למינוס בבנק, חפש/י עבודה אחרת.

האם אתה אוהב לעשות דברים "בדרך שלך"?
אם את/ה נמנה/ית על האנשים שלא הולכים בתלם, מחפשים דרכים חדשות וממציאים את הגלגל מחדש, הפתעה!!! את/ה אולי לא מהטיפוסים המתאימים לשיווק רשתי. התגמול בשיווק רשתי הוא בשיכפול. העסק בשיווק רב שכבתי עובד ע"י שיטה שנוסתה שוכפלה ושוכללה. אין דרך לעשות דברים אחרת וחייבים לעבוד בדיוק לפי השיטה כדי להצליח. זהו תנאי  מקדים להצלחה. אם מראש ברור לך שאת/ה צריך/ה את הייחודיות שלך כדי לבוא לידי ביטוי, כדאי לבדוק היטב עם המפיצים אם גישתך מתאימה לתבניתו של שיטת שיווק ייחודית זו ואם לא... מוטב למצוא עבודה מסוג אחר.

למי מתאים שיווק רשתי ?
שיווק רשתי מתאים לכל אדם שמעוניין לחיות את החיים שמגיעים לו.
לכל אדם שמוכן להשקיע על מנת לקצור פירות עסיסיים ובשלים.

האם אתם מחפשים שינוי בחייכם?
האם נמאס לך מהלחץ התמידי סביב הכסף והמצב הכלכלי, האם חסר לך זמן? האם חסרה לך בריאות? האם את/ה מאמין/ה שמגיע לך יותר בחיים? האם יש לך חלום הגיע הזמן להגשים אותו? (זה יכול להתחיל בלבנות עוד חדר בבית דרך לצאת ללימודים ועד להקים מרכז לילדים הסובלים מאלימות.

אם התשובה היא כן - שיווק מרושת מאפשר את זה.

האם את/ה אוהב/ת לעזור לזולת או/ואוהבים ללמד?
האם היית רוצה להיות בעליו של כלי שיאפשר לך לחלץ את האהובים עליך ממצבי מצוקה שונים (בריאות, כלכלה, תקיעות בחיים...) האם היית רוצה לעזור לאנשים שנאבקים עם נסיבות חיים קשות ולהפוך את חייהם לחגיגה?
האם את/ה אדם שאוהב ללמד אנשים ולעבוד עם אנשים?

אם התשובות על כל השאלות האלה היתה 'כן' - שיווק רשתי ימלא את כל הרצונות האלה. 

עכשיו, אנחנו מזמינים אותך לקשיב לשיח שמתעורר במחשבות שלך.
מה מייצגים הקולות שעולים שם?

סקרנות, חשדנות, ספקנות, עניין, ביטול, התלהבות, רצון לבחון ולבדוק, חשדנות, הססנות, ושוב סקרנות...

האם היית רוצה להתקדם צעד נוסף - אם התשובה היא כן... אנחנו מזמינים אותך למסע מרתק.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב